Peuterspeelschool Montessori 't Annink

De rode draad bij Montessori ’t Annink is een huiselijke, veilige leerrijke omgeving en het vergroten van de zelfstandigheid van kinderen. Maria Montessori zei: “We moeten kinderen helpen het zelf te doen”. Kinderen leren spelenderwijs en ze ontwikkelen zichzelf als wij de juiste activiteiten en materialen aanbieden. Kinderen willen graag zelfstandig zijn. Het zelf doen! Wij laten kinderen groeien door ze veel vertrouwen te geven. In onze groepen is het rustig, veilig en bieden we een heldere structuur. In een wereld vol met keuzes en mogelijkheden is zelfbeheersing belangrijk. Dit leren we de kinderen.
Wij vinden het belangrijk dat ieder kind zich gezien en gehoord voelt. Elk kind doet ertoe. Door te werken aan een relatie en het creëren van een band, willen we bereiken dat iedereen zich veilig en geaccepteerd voelt. Het kind, ouders/ verzorgers en de medewerkers.
Het uitdragen van wederzijdse respect en begrip voor elkaar en de omgeving, ruimte voor diversiteit en je veilig voelen horen bij Montessori ’t Annink.

Kinderen kunnen 8 uur per week ( 2 dagdelen) de peuterspeelschool bezoeken. De openingstijden staan hieronder vermeld.

Verder kunt u gebruik maken van de verlengde peuteropvang van 12.30 uur tot 14.15 uur op de dinsdag en donderdag.

Wanneer u uw kind aanmeldt, kunt u uw voorkeur opgeven voor de dagdelen van plaatsing. Wilt u meer informatie over peuterspeelschool ’t Annink, de openingstijden of de activiteiten? Kom langs of neem telefonisch contact op met de locatie.

Indeling Groepen

Groep Dagdelen Tijd